środa, 7 sierpnia 2013

Informacja.

                          Informacja o blogu.




Na początek: NIE ZAWIESZAM BLOGA.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Cześć, drodzy czytelnicy. Mam dla was pewną dla was przykrą wiadomość-A mianowicie.
Notka pojawi się dopiero po 17 sierpnia :( Tak samo będzie na blogu SasuIno.
Dlaczego? Otóż mam teraz bardzo dużo spraw na głowie: urodziny, wyjazd , inne urodziny, prezenty i teraz dużo czasu przebywam ogólnie na dworze. Po prostu MUSZE chodzić. Ruszać się z domu, wiecie. Bo ja długo nie wychodzę na dwór xD
Po 17 sierpnia pojawią już się notki, więc BARDZO WAS PRZEPRASZAM. :(
Mam nadzieję, że zrozumiecie mój brak czasu i brak weny w ogóle do pisania bloga.
Obiecuje, że przez ten czas nabiorę nowych sił i informacji.
Jeszcze raz przepraszam. :(

Pozdrawia Wiki-chan!

1 komentarz: